۳/۲۰/۱۳۸۹

جوک سال

گر چه این روزها خنده با ما غریبه شده ولی باز شاهکارهای صدا و سیما مردم را به لبخندی وادار میکنه. شهرام امیری، دانشمند هسته ای توسط نیروهای سی.آی.ای ربوده شده و تحت شدید ترین شکنجه ها قرار گرفته تا اینکه به مطالبی در جهت سیاست امریکا اعتراف کنه، که نمیکنه اما در کمال صحت ودر یک مکان آرام و دارای امکانات به ارسال یک فیلم افشاگرانه برای جهانیان می پردازه و معمای پیچیده ای را حل می کنه، با این وصف چند احتمال را بیشترممکن می دونم:
1-گوشهای ما از حد معمول درازتره
2-گوشهای دوستان افشاگر خیلی درازه
3-امریکا خیلی مهربونه که با یه اسیر اینطوری پسر خاله میشه
و شاید احتمالات دیگه وجود داره که به عقل من نمی رسه.

۳ نظر:

فرزانه گفت...

سلام
با این نوع اطلاع رسانی و افشای حقایق من عجالتاً به گزینه دو رای می دهم تازه اگر ایشان یک دانشمند هسته ای باشند و نه یک واسطه خرید غیر مستقیم دانش هسته ای !!!

ناشناس گفت...

برادر عزیز حاج سهیل رازقی!سلام
دوست حقیر و برادر کوچک شما ابراهیم نیازی هستم و خیلی خوشحال شدم که آدرس سایتت رو دادی.خیلی قشنگ و خداییش کلی با کلاسه!
جالب تر از اون اینه که با کمال سخاوت تمام اندک ماه ها را با آغوش باز در سایت پذیرفته اید و اسامی برادران عزیز و کم ماهمان از جمله حاج مهدی نامقی(که همچنان نیز در قید دربدری بسر میبرند.خدایشان خیر دهاد و پایه شان بالا رواد!)و نیز حضرت حجه الاسلام حاج مهدی دسترنج(تیغرنج!) در این میان بسیار چشم را نوازش میدهد...
خیلی مخلصیم و انشالا باز به سایت سر میزنم و از نظرات شما و دوستان بیشتر بهره خواهیم برد

مهدي نامقي گفت...

سلام سهيل!
جداي بحث درازي گوش صحبتي اينجا شده كه من نمي توانم ساكت بمانم!
خدمت برادر نيازي عرض بنمايم كه درسته داداش پايه بالايي ولي نبود 1 روز ديگه!
به قول استاد باغمي(يادش گرامي و مقامش متعالي) خدمت پت!